Belgelerinizi Kolayca Düzenleyin
MyDocs: Documents Organizer, Android platformunda kullanılabilen ücretsiz bir uygulamadır. Bu uygulama, önemli belgelerinizi (faturalar, kişisel belgeler, reçeteler, banka ekstreleri, iş kartları ve sözleşmeler gibi) düzenli bir şekilde saklamanıza olanak tanır. Belgelerinizi fotoğraf çekerek veya tarayarak kaydedebilir, böylece kaybolma korkusu olmadan her zaman yanınızda taşıyabilirsiniz. Uygulama, belgelerinizi saklama, düzenleme, arşivleme ve hızlı bir şekilde bulma imkanı sunmaktadır.
MyDocs, belgelerinizi çeşitli önceden tanımlanmış kategoriler altında organize etmenizi sağlar. Kendi ihtiyaçlarınıza uygun kategoriler oluşturma seçeneği de mevcuttur. Uygulama, belgelerinizi arama formu ile kolayca bulmanızı sağlarken, önemli belgelerinizi yer imlerine ekleyerek daha hızlı erişim imkanı sunar. Ayrıca, belgelerinizi WhatsApp veya e-posta aracılığıyla paylaşabilir, güvenlik için PIN kodu ve parmak izi doğrulaması gibi özellikleri etkinleştirebilirsiniz.